4.4.17

Saknar ~ Kaipaan


Att ha haft några månaders paus med handarbeten känns som en lång tid . Lite har jag provat med virkning och stickning, men det har inte fungerat så bra. 
Det börjar domna och sticka i fingrarna, och axlarna blir trötta. I kväll tog jag igen tag i stickningen och fick litet gjort.
Så roligt.
Skulle ha så många mönster jag vill sticka och prov på. Likaså virkningar. Hoppas så på att händerna blir bra fort, för jag saknar min hobby och att få göra med händerna. 
~ M~













Olen pitänyt pari kuukautta taukoa käsitöiden tekemisessä. Tuntuu pitkältä ajalta.
Vähän olen välillä kokeillut virkata ja neuloa, muttei suju. Kädet puutuu ja sormia pistelee. Hartiat väsyy.  Tänään yritin taas neuloa ja sain vähän tehtyä.
Mukavaa.
Minulla olisi monta ohjetta jota haluaisin neuloa. Samoin virkata. Toivon niin että kädet paranisivat pian sillä kaipaan harrastustani ja käsillä tekemistä
~M~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar